30 paź 2013

# 1 DIY - zrób to sam

hej ! już prawe mamy listopad weee !! nie przepadam zbytnio za listopadem, ale cieszy mnie fakt że jest coraz bliżej i bliżej do Świą Bożego Narodzenia !! puki co jest szaro, zimno i smutno. nic mi się nie chce, ale zajmijmy się tematem zawartym tytule posta. 

bardzo lubię sama wykonywać ozdoby do pokoju, na biórko itp. jest to dla mnie wielka przyjemnością. być może i wam się to spodoba. • < -- tą kropką oznacze te które sama zrobiłam zgodnie z instrukcją pokazaną na obrazku. 

te branzoletki są śliczne <33


• mało pracy, a efekt niesamowity 


• świetna skrytka, tylko ja zastąpiłam drewno tekturą ; )


<3


• uwielbiam, uwielbiam !


• to jest po prostu genialen, nigdy nie zgubisz ładowarki xd 


• zamiast pisaków i kredek ja dałam zeszyty do szkoły, zrobiłam takie dwa i jedno mam w szkolej szawce


how sweet <3

xoxo / we

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz