1 gru 2013

ubrania do szkoły ^^

Cześć, w pewnym komentarzu pod poprzednim postem Julia Sobuś napisała: ( kawałek komentarza ) " a w następnej notce mogłabyś napisać jak ubrać się ciekawie do szkoły " ( JEJ BLOG  ). Pomyślałam, że to fajny pomysł, wręcz genialny !! Oczywiście nieco zmodyfikowałam ten pomysł. 

W mojej szkole nie ma mundurów, możemy się ubierać jak chcemy oczywiście do granic przyzwoitości. Bardzo popularne są spódnic, sama je nosze.  Pokaże wam najmodniejsze ubrania według mnie które udało mi się znaleźć w internetach. 












KTÓRE UBRANIE NAJLEPSZE ? PISZCIE W KOMENTARZACH ! ;)


Na 500 wyświetleń będzie coś specjalnego ;*





2 komentarze:

  1. Świetny post. najlepsza to numer 4 z każdego xD. Może w następnym poście opisz swoją wigilie. :) np. jak spędzasz święta. wpadnij do mnie http://emlqa.blogspot.com/ obserwacja za obserwacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! obserwuje :* Wpadnij do mnie może cię coś zaciekawi :) http://nataliebunny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń