23 mar 2014

♡ wiosna ♡

Heloł ♡ Wiosna idzie do nas wielkimi krokami ! W mojej miejscowości pogoda ( wczoraj ) była idealna ! Ciepło, wreszcie mogłam wyjść na pole w krótkim rękawku i spódnicy ♡ Dziś słońce tak mocno nie świeci, na niebie widać kilka chmura, ale to nic ważne że jest ciepło !! ♡

Moim zdaniem wiosna to najpiękniejsza pora roku. Wtedy wszystko budzi się do życia i jest tak pięknie. Słońce świeci, ptaszki śpiewają, no po prostu cud miód malina ♡♡
Najbardziej podoba mi się trawa która z szaro zielonej zmienia kolor na piękny soczysty zielony. 






sukienki - spring 2014

Ja jestem ogromną fanką sukienek i spódnic, kiedy tylko nadejdzie okazja ubieram je. Tej wiosny dominował będzie fason princeski. Czyli mój najukochańszy fason ! Uwielbiam tego typu sukienki.  Princeski są bardzo uniwersalne, ponieważ sukienki w tym kroju można ubierać na co dzień jak i na specjalne okazje.  Kolorystyka dominująca tej wiosny to ( oczywiście ) pastele, biały, wzory kwieciste i koktajlowe kwiaty. Oto kilka takich sukienek.  

 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne sukienki. :)
    (pytałaś się u mnie na blogu o wygląd bloga. robi mi go koleżanka, ale ja również umiem wykonać design :) )
    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sukienki, według mnie też wiosna jest najlepszą porą roku. Masz świetny widok bloga. Zaobserwowałam. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie liczę na subiektywny komentarz.
    http://everythingdepends-on-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak wolę lato xDD
    Świetny wygląd!
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mozna kupic 2 i 3 sukienke???Swietny blog!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog zajebiste stylizacje KOCHAM CIĘ *-* <3

    ( odwdziecz się kom i obs na http://oczamioptymistycznymipsa.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  6. ta 3 sukienka <3 kocham twój blog oczywiście obs ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog. Będę tu częściej wpadać.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://carmen-16-danger-story.blogspot.com/2014/03/rozdzia-2.html?m=1

    OdpowiedzUsuń