25 mar 2014

☼ SPRING TAG ☼

Cześć moi drodzy ! Jak widać stuknęło nam 500 wyświetleń z czego się ogromnie ciesz z tej okazji przygotowałam dla was TAG i nieco zmieniłam wygląd bloga ! Podoba wam się ? Tag składa się z 12 pytań i zachęcam aby każda osoba czytająca tego posta zrobiła sobie taki tag na swoim blogu. ♥♡♥

♡♡♡

I L♡ WE SPRING TAG


Questions:

1. Ulubiony wiosenny lakier.
2. Ulubiony wiosenny produkt do ust. 
3. Ulubiona wiosenna sukienka.
4. Ulubiony kwiat.
5. Ulubione wiosenne akcesoria/szale. 
6. Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący? (makijaż, moda, oba)
7. Ulubiona wiosenna świeca.
8. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy.
9. Jaka jest u Ciebie wiosna?
10. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?
11. Czy lubisz wiosenne porządki?
12. Twoje plany na przerwę świąteczną/wakacje

♡♡♡

                                                                                                  

1. Jest to lakier w kolorze cielistym, każdy odcień tego koloru jest dla mnie idealny. 
2. Ulubionym produktem do ust jest Baby Lips Red
3. Biała sukienka w fasonie princeski ♡
4. Hiacynty, to najpiękniejsze kwiaty ♡ Najlepiej jak będą różowe ♡
5. Czarna kokardka do włosów.
6. Moda, wreszcie mogę ubrać sukienki i spódnice ♡♡
7. Ja kocham zapach wanilii. To jest zapach w którym się zakochałam ♡♡
8. Mgiełka z AVON arbuzowa 
9. Piękna, wesoła, radosna.
10.  To, że wszystko budzi się do życia. Można wyjść lekko ubranym, popatrzeć jak ptaszki śpiewają. Przejść się na spacer do lasu z psem. Zobaczyć zieloną trawę ♡
11. Tak U W I E L B I A M. Jak nie lubię sprzątać tak pozbywanie się zimowych ubrań sprawia mi przyjemność. 
12. Ojej brak ;c


12 komentarzy:

  1. Moją ulubioną mgiełką jest AVON-owska wanillia, kocham ją :)

    Zapraszam do mnie na nową notkę :)
    http://tematyczniekosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka :) Przecudowny wygląd normalnie kocham! <3
    Zapraszam
    http://harrystylesfanfictionzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię kolor cielisty na wiosnę ;3


    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. SUper tag. Też chyba zrobię taki
    Fajny blog, obserwuję i liczę na to samo; jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak... nie zaobseruje. coś mi się zepsuło z bloggerem. przepraszam. jak tylko to naprawią wrócę z obserwacją ;d

      Usuń
    2. mi też się zepsuło ;<

      Usuń
  5. Nie wiem jak blog wyglądał wcześniej, ale teraz jest tu po prostu ślicznie :)
    Pozdrawiam,
    vita-in-terra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery do paznokci w kolorze cielistym są boskie, uwielbiam takie, choć czasem lubię pomalować sobie paznokcie na biały czy też na czerwony. Zgodzę się z tym, że hiacynty to piękne kwiaty. :)
    A poza tym, ładny wygląd bloga. Niestety, nie wiem, jak wyglądał wcześniej, lecz ten jak wcześniej napisałam jest ładny i nie zmieniaj go! ;D
    Pozdrawiam.

    http://opowiadaniazglowywziete111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju jaki śliczny design bloga *-*
    ciekawie piszesz, podoba mi się, obserwuje i będe wchodzić:)
    http://smoczexserce.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i posty! Widać że wkładasz tu dużo pracy:))
    Zamieszczasz świetne zdjęcia, co bardzo lubię.
    ZAPRASZAM DO MNIE, jeżeli Ci się spodoba miło by było gdybyś zaobserwowała:))
    Zapraszam także do komentowania nowego posta :))
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny blog :)
    bardzo mi się tu podoba
    będę tu częściej !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń